Marketing

Hoe sterk is de rode draad in jouw marketing?

Je marketingplan is zo sterk als de zwakste schakel in de ketting. Wij helpen je met het afstemmen van je marketingactiviteiten op verschillende niveaus: strategisch, tactisch en uitvoerend. 

Strategie

Waarom heb je als ondernemer een website of een app? Dat is de allereerste en meest belangrijke vraag die een organisatie moet stellen. Het beantwoorden van die vraag is niet zo makkelijk als het lijkt. Een ouderwetse missie en visie kunnen al wonderen doen. De strategie vormt de basis van alle marketingactiviteiten en is daarmee de belangrijkste vezel in jouw rode draad. Wij adviseren ondernemers en bedrijven bij het opzetten, (her)structureren en optimaliseren van het businessmodel voor de digitale markt.

Tactiek

Consumenten zijn vrijwel zonder uitzondering online te vinden en dus jouw doelgroep ook. Maar ze zitten veel meer verspreid en zijn doorgaans minder loyaal dan bij ‘ouderwetse’ media het geval is. Wij adviseren ondernemers en bedrijven bij het kiezen van communicatiekanalen en het alloceren van middelen over die verschillende kanalen. Een gebalanceerde mix maakt het verschil tussen een succesvolle of geldverslindende media-inzet.

Uitvoering

Handen aan de knoppen. De uitvoering maakt of breekt je marketingplan. Kwaliteit, continuïteit en ervaring zijn de belangrijkste kenmerken van een succesvolle campagne. Door de juiste data te verzamelen kun je een continu proces van analyse – evaluatie – bijsturing in stellen. Dat maakt een mediacampagne steeds efficiënter: een groeiend bereik tegen dalende kosten.

Bekijk wat we voor je kunnen betekenen op het gebied van zoekmachine-optimalisatie en Google Ads. We helpen je ook graag met social media management en emailmarketing. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.