Badeendjes Race Leek

In opdracht van: Lions Club Westerkwartier

Op zaterdag 11 mei zwemmen er 3000 badeendjes door het Leekster Hoofddiep voor drie verschillende goede doelen. Om iedereen kennis te laten maken met dit mooie iniatief zijn wij aan de slag gegaan voor een spetterende website en opvallende social media accounts. 

We hebben overleg gehad met het bestuur over een plan van aanpak om de Badeendenrace zo goed mogelijk in kaart te brengen. Zo hebben we verschillende teksten en afbeeldingen voorgedragen met variërende grafische elementen. Verder hebben we een campagne opgezet voor de race. We hebben diverse fotocampagnes opgezet en een videocampagne om te kijken wat het beste werkt bij de doelgroep. De social media kanalen houden we geregeld bij met de leukste berichten.

Alle opbrengsten van de race gaan naar de goede doelen:

  • Alzheimer café Westerkwartier
  • Stichting Leergeld Westerkwartier
  • Studieplekken voor weeskinderen in Kilimanjaro 

Koop jij er ook eendje?

Wat hebben wij gedaan?

  • Development
  • Social Media

 

 

Badeendjes Race Leek is onder handen genomen door

Menno

Websitemetselaar

Als ervaren websitemetselaar combineert Menno technische vaardigheden met creatieve elementen. Ooit een leerling, maar nu een meester in het vormgeven van digitale structuren, met een scherp oog voor detail en innovatie die elk project onderscheidt.

Ciska

Social mediasmid

Onze enthousiaste social media marketeer. Ze weet bedrijfsdoelstellingen feilloos te vertalen naar een creatief plan en is vervolgens uiterst nauwkeurig in de uitvoering ervan.

Deel dit bericht

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen

Andere projecten