DIT was een event!

In opdracht van: Sikko Cazemier en Mark Mozes

Honderden uitzinnige bezoekers bezochten afgelopen zaterdag het eerste muziekevenement na de coronamaatregelen in de Postwagen Tolbert. DIT = terug was, na afwezigheid van enkele jaren, weer als vanouds gezellig en druk bezocht. En wij mochten met social media campagnes dit evenement onder de aandacht brengen. 

Het evenement startte om 19.30 uur wat voor de organisatie wel even wennen was. De muziekfeesten in de Postwagen vinden normaal plaatst tussen 21.30-02.00 uur maar door de nog geldende overheidsmaatregelen moeten horecazaken om 24.00 uur sluiten. Bezoekers vonden dit geen enkel probleem en stonden rond 20.00 uur massaal in de rij om naar binnen te mogen.

Nieuwe datum
DIT staat voor ‘dansen in Tolbert’ en is enkele jaren terug bedacht als alternatief voor sluitende discotheken in de regio. De organisatie is voornemens om DIT 2 tot 3 maal per jaar te organiseren in de Tolberter Postwagen. Er wordt momenteel gekeken naar een nieuwe datum voor DIT dat in de eerste maanden van 2022 zal plaatsvinden.

Nog meer evenementen
Komend najaar staan er nog 3 muziekevenementen gepland. Op 30 oktober het 32e Jaren 80 feest, op 4 december het Foute Feest en op 1e kerstdag MEGA90’s. Meer informatie over deze, of nieuwe evenementen, is te vinden op feestintolbert.nl.

Wat hebben wij gedaan?

  • Marketing
  • Social Media

DIT was een event! is onder handen genomen door

Simone

Marketingmenger

Of ze vindt een weg, of ze maakt er één. Door te luisteren en te achterhalen wat de behoeftes zijn speelt Simone hier op in. Ze is continu op zoek naar kansen. Haar missie is om jouw verwachtingen te overtreffen.

Ciska

Social mediasmid

Onze enthousiaste social media marketeer. Ze weet bedrijfsdoelstellingen feilloos te vertalen naar een creatief plan en is vervolgens uiterst nauwkeurig in de uitvoering ervan.

Deel dit bericht

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen

Andere projecten