De voordelen van emailmarketing
Gebruik je bekendheid
Het klinkt misschien niet hip; emailmarketing. Waarom alleen verzenden als je via bijvoorbeeld social media ook de interactie kan zoeken? In de praktijk is email nog steeds één van de meest effectieve kanalen. En dat is niet zo gek. Je benadert immers een doelgroep die toestemming heeft gegeven om ze te mailen. Ze kennen én vertrouwen jouw organisatie. En dus ben je een stapje verder in het proces dan bij andere kanalen vaak het geval is. Door slim gebruik te maken van de mogelijkheden die emailmarketing biedt, kunnen je conversie- en retentiepercentages snel verbeteren.
Geïntegreerde emailstrategie
Wij helpen je graag bij het opzetten van een geïntegreerde emailmarketingstrategie. Een strategie die past bij jouw organisatie. We ontwerpen en bouwen templates, helpen je met het schrijven van een contentkalender en zetten geautomatiseerde mailflows op. Vervolgens geven we je handvatten om zelf professionele emailingen en nieuwsbrieven op te zetten.
Geen tijd om dat zelf te doen? Geen probleem, ook de uitvoering kunnen we van je overnemen.
Emailmarketing heeft een aantal voordelen, zoals:
- Het is effectief en goedkoop.
- Je kunt het automatiseren.
- Door regelmatig een mail te sturen, blijf je top of mind.
- Je kunt een band opbouwen met potentiële klanten.
- Het genereert verkopen